سئو وب سایت در کرج ۱۴۰۲ از آموزش و استخدام تا قیمت خدمات شرکت

Wiki Article

دوست عزیز سلام؛ من امیر کرابی هستم سئوکار در کرج و باعث افتخاره که امروز در این مطلب در موارد مختلف مفاهیم سئو وب سایت مانند معنی سئو وب سایت کرج و یا ارتباط بین سئو و طراحی سایت با سئو وبسایت اطلاعاتی را ارائه کنم. همچنین من در انتهای این مطلب به طراحی سایت سئو در کرج این نکته خواهم پرداخت که طراحی وب سایت سئو در کرج و همچنین پشتیبانی سئو کرج از طریق گروه با چه شرایطی اجرا می گردد. از این که با ما همراهید متشکرم.

سئو سایت

سئو وب سایت در کرج
سئو سایت

سئو وبسایت چیست

بهسازی {کدنویسی|کدهای{ داخلی (بهینه سازی به انگلیسی optimization) سایت و انجام کلیه اصول مرتبط با سرچ انجین گوگل به گونه ای که در کلمه کلیدی مرتبط با کالاها یا سرویسهای هدف و نیز همه اصطلاحات وابسته به آن که توسط علاقمندان در موتور جستجوی گوگل، جستجو می شوند در تاپ لینک گوگل قرار گیرند. برای درک بهتر این موضوع میباید قبل از هر چیز بفهمیم کلمه کلیدی چیست.

 

بهینه سازی وبسایت در موتور جستجوی گوگل کرج

کلمه کلیدی چیست

هر گونه جمله ای که بوسیله مخاطبان جهت بدست آوردن 1 "هدف" در گوگل تایپ گردد، کیورد خواهد بود. به عنوان مثال کلمه کلیدی در این محتوا سئو وب سایت در کرج است! کلمه ای که در صورتی که بازدید کنندگان تمایل به تهیه خدمات آن را داشته باشند، در گوگل آن را تایپ و جستجو خواهند نمود.

برمیگردیم به مبحث سئو سایت چیست.

در ادامه مقاله عنوان شده 2 پاراگراف پیشین، جهت ذکر مثال اگر برای خود کلمه کلیدی خدمات یعنی سئو سایت در کرج را H1 1 پیمان اجرایی سئو محاسبه کنیم، کلیه کلمات کناری لیست زیر شامل یک سفارش سئو می باشند:

سئو سایت در کرج
سئو سایت در کرج

این کلمات، تیترهای دوم تا سوم بعد از کیورد اصلی هستند و در صورتی که سایت در کلیه این کلمات، در صفحه یک گوگل قرار گیرد (با هدف نهایی صدر نتایج جستجو) این وبسایت نسبت به کلمه "سئو سایت در کرج" سئو می باشد.

هزینه سئو وب سایت در کرج

بسته به کلمه کلیدی ای که هدف شما قرار میگیرد، هزینه بهینه سازی وب سایت شما متفاوت است. مثلا در صورتی که کیورد "رهن خانه در کرج" را هدف سئوی یک وبسایت قرار دهیم، هزینه سئو وب سایت آن با کلمه کلیدی "سئو وبسایت در کرج" کاملا مختلف (تقریباً نصف) منظور میگردد؛ زیرا رقیبان در این کلمه ها با هم مختلف و قدرت آنها در بهینه سازی سایتشان با هم مختلف است.

 

و به همان نسبت در صورتی که کیورد "خرید لباس در کرج" را هدف قرار دهیم، نصف مبلغ تهیه آپارتمان در کرج بایستی پرداخت شود. زیرا رقبای دارای سایت های گوناگون در کیورد تهیه لباس در کرج، کمتر از نصف سایت های تهیه منزل در کرج، در زمینه سئو کوشش می کنند و به همین جهت شما همچنین به همان نسبت کمتر هزینه خواهید کرد.

 

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقبای کلمه کلیدی "سئو وبسایت در کرج" حرفه ای ترین سئو کاران در کرج بوده و سخت ترین کیورد این شهر، همین کلمه "سئو سایت در کرج" است. لذا اینکه شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید، نشانه پیروزی تیم در این مسابقه بزرگ می باشد و ما به این موفقیت به خود می بالیم!

زمان سئو سایت

زمان سئو وب سایت دقیقاً به عملکرد رقیب های شما طی برنامه سئو بستگی مستقیم خواهد داشت. به عنوان مثال رفتار رقیب های سایت زمان شروع سئو وب سایت ما در کلمه "سئو سایت در کرج" با رفتار همان رقیبان زمانی که این کلمه به صفحه یک برسد گوناگون است.

دقیقاً مثل یک مسابقه ماشین سواری که تایمی که شما (بعنوان یک راننده) به 3 اتوموبیل ابتدای لیست مسابقه وارد شوید، رقابت و رفتار دو ماشین ابتدای این مسابقه در رقابت با شما کاملاً مختلف خواهد شد. رقیب های شما در لیست کلمه های کلیدی مرتبط با کالا یا خدمات نیز در آن زمان که به صفحه یک وارد شوید، کاملاً منطبق با عملکرد سازمان شما، رفتار خود را تغییر خواهند داد. درست همان عملکردی که شما با رقبای بعدی خود که تلاش کنند موقعیت شما را در تاپ لینک موتور جستجو گوگل بربایند انجام می دهید و استراتژی بهینه سازی خود را متناسب با رقابت جدید عوض خواهید کرد.

آموزش سئو وب سایت در کرج

ما با 2 شیوه آموزش سئو وب سایت روبرو هستیم:

آموزش سئو وب سایت خودتان

در صورتی که تمایل دارید شخصا وب سایت شرکتتان را سئو نمایید با 1 فرایند {تقریبا|حدوداً{ 4 ماهه (بسته به سختی کلمه کلیدی) و روزانه لااقل یک تا دو ساعت درگیری فیزیکی با برنامه آموزش سئو سایت روبرو هستید.

آموزش سئو سایت
آموزش سئو سایت

استاد این دوره (دکتر امیر کرابی) در هفته دو جلسه پنجاه دقیقه ای را به تدریس نکات اختصاص داده و ما بقی زمان شما برای تفهیم بیشتر این فرایند، با بدنه کار درگیر خواهید بود.

آموزش سئو وب سایت در کرج

واضح می باشد که بهینه سازی وب سایت شما در پایان این مدت آموزشی (که از طریق تیم ما به دو صورت حضوری یا آنلاین ارائه می شود) تضمین شده است. نرخ این ترم آموزشی در سال 1402 هر ساعت ده دلار خواهد بود. بهرمیزان فراگیری شما در این دوره بیشتر باشد، هزینه دوره کاهش پیدا خواهد نمود.

آموزش سئو وب سایت مشتریان

اگر می خواهید که سایت هر شخصی را با هر کیورد ای سئو نمایید، باید روزانه چهار تا 6 ساعت کار بی وقفه و متمرکز را در مدت دستکم 10 تا 12 ماه تجربه کنید. البته مجدد یادآوری میکنم که کار روی کلماتی مشابه کلمه کلیدی همین مطلب (سئو وب سایت در کرج) به عنوان سخت ترین کیورد کرج، یا خرید موبایل (رقابت با دیجی کالا) یا اجاره منزل (رقابت با دیوار) نیازمند تجربه بیشتری خواهد بود

اصول تدریس مدرس این شیوه نیز درست مشابه شرایط کارشناس در شیوه پیشین با همان قیمت می باشد.

 

قیمت سئو سایت

قیمت سئو وبسایت در کرج شامل میزان کمیتی و کیفیتی خدمات سئو دارد که با در نظر گرفتن استراتژی سئوی وب سایت شما متفاوت خواهد بود؛ در صورتی که از منابع انسانی داخلی شرکت بهره برداری نمایید، قیمت سئو وبسایت شما و میزان لحظه ای که تا صعود به هدف طی خواهید کرد، شدیداً متفاوت خواهد بود.

قیمت سئو وبسایت به عوامل دیگر مثل استراتژی سازمان در تعداد کلمات کلیدی و نیز زوم جغرافیایی شما نیز بستگی دارد. به عنوان نمونه کلمه "سئو وبسایت در کرج" از نظر قیمت با "سئو سایت در تهران" دستکم به میزان 70درصد تقلیل هزینه خواهد داشت و معکوس همین فرایند سئو در صورتی که تبدیل به سئو "سایت در قزوین" شود، باز به میزان 70% از قیمت سئو وب سایت در کرج کمتر خواهد بود!

خدمات سئو سایت در کرج

خدمات سئو سایت

خدمات بهینه سازی وب سایت شامل همه اجزاء زیر در کنار هم تا صعود وب سایت به تاپ لینک گوگل می باشد که در امتداد به تشریح تک تک این خدمات خواهیم پرداخت. از این که با ما همراهید، سپاس گزاریم:

سئو تکنیکال سایت

رفع اشکالات داخلی سایت در ابتدای عملیات و نیز تشکیل یک استراکچر منظم داخلی (تنظیمات مرتبط با لینک سازی داخلی) و استفاده از پلاگین های سبک کننده حجم وبسایت (با هدف نمایش سریعتر) و نیز نصب پلاگین های کمکی سئو مشابه یوست یا رنک مث و نیز رسیدگی به امور UX و UI و از همه اینها جدی تر چک کردن منظم ریپورت های گوگل وب مستر تولز و رفع ارورهای آن جزو سئو تکنیکال می باشد که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت (وردپرس یا دیگر نرم افزارهای طراحی سایت، بین 3 تا پنج میلیون تومان نرخ خواهد داشت.

توجه به این نکته همچنین بسیار مهم می باشد که فرایند چکاپ و کشف کردن ایرادات وبسایت شما دستکم یک روز کاری از زمان یک کارشناس سئو را خواهد گرفت.

سئو تکنیکال 1 فرایند کوتاه مدت نبوده و از شروع برنامه سئو تا مدتها پس از آخر عملیات سئو (صدر نشینی گوگل) ادامه خواهد داشت.

هزینه سئو سایت
هزینه سئو سایت

سئو داخلی سایت

سئو داخلی سایت یک برنامه میان مدت برای ایجاد یک استراکچر برای ربات های گوگل می باشد که از راه این ساختار، ربات ها بدانند که این وب سایت کدام یک از اصطلاحات کلیدی خود را هدف قرار داده است.

سئو داخلی سایت شامل اجزاء زیر می باشد:

تولید محتوا

تولید محتواهای مخاطب پسند که در هیچ سایت دیگر ارائه نشده نباشد (قانون حق نویسندگی) را تولید محتوا نامیم. محتواها می توانند از انواع نوشتاری، صوتی یا ویدئویی (موشن گرافی آن سایت می نمایند و از کل موارد فوق استفاده می نمایند تا به سایرین اطلاع رسانی کنند که این وب سایت دارای محتواهای ارزشمندی می باشد!

احتمال دارد که تک به تک این برنامه ها اثری در سئوی وب سایت نداشته باشند، اما استفاده هوشمندانه از مجموعه ای از این موارد می تواند اثر مهمی بر جایگاه وب سایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. در صورتی که کارشناس سئو شما 1 شخص پیش کسوت باشد، شک نکنید که از تمام این تکنیک ها در کنار یکدیگر استفاده میکند. دقیقاً مثل 1 سفره رنگین که از هر طعم شیرین و شور و تند و حتی تلخ در کنار هم یک خوردنی لذت بخش را ارائه می کند.

 

استخدام سئو در کرج

استخدام سئو سایت

فرایند استخدام از دو جنبه مختلف امکان تحلیل دارد. "استخدام ما به عنوان سئو کار شما" و یا "استخدام علاقمندان جوان به عنوان نیروی اجرای سئو". در این مرحله هر دو مورد آن ها را در کنار شما بررسی کنیم

از این که تا این بخش از عرایض من با ما بودید، از شما متشکرم.

اگر در جستجوی استخدام نیرو برای سئو وبسایت در کرج هستید، ما این فرایند را به شکل نیمه حضوری و نیمه دورکاری انجام می دهیم. (شکل اجرا پس از وارسی کلمات کلیدی مشخص می گردد) کافی است از راه بخش تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که به دنبال استخدام در شاخه های مربوط به سئو وب سایت در کرج هستید، از راه پر کردن فرم ویژه این کار در صفحه تماس با ما، اقدام نمایید. ما به صورت آنلاین به آموزش شما پرداخته و از هر کجای ایران، شما را به صورت دورکاری و کار در خانه استخدام می کنیم.

شرکت سئو سایت
شرکت سئو سایت

شرکت سئو سایت

اگر در جستجوی شروع همکاری سئو سایت در کرج هستید، ما به عنوان شخصیت رسمی و حقوقی (شرکت بازرگانی رسمی ثبت شده) می تواند با شما همکاری کند. کافی است از بخش رزومه، پروژه های قبلی ما و نیز از بخش درباره ما، سوابق اجرایی تیم ما را بازبینی و پس از آن با خیال راحت با توجه به سئو وب سایت خود به صورت تضمین شده همراه با همه ضمانت های اجرایی، اقدام نمایید.

سئو سایت سه سوت وب

علی جان (مدیراجرایی و رئیس مجموعه سه سوت وب) یکی از باهوش ترین همکاران و رقیبان ما در رشته سئو وب سایت در کرج بوده و هست! این رقیب خوش ذوق ما در رشته طراحی سایت در تمامی شهرها دست به بدعتهای گیرای زده که هر وقت من به عنوان 1 متخصص سئو، یکی از ابتکارات تازه او را می بینم، بسیار لذت میبرم.

برای این دوست همشهری از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

سئو سایت رایگان

اگر به شکل کارورز در قسمت کارآموزان ما آغاز به فعالیت نمایید، از {مزیت های|مزایای زیر استفاده خواهید کرد:

اول) آموزش کامل سئو وبسایت (از هر کجای ایران به شکل آنلاین)

دوم) شروع به فعالیت و کسب درآمد در بخش تیم اجرایی ما (در هر جای ایران به شکل آنلاین)

سوم) سئو وب سایت رایگان خود به عنوان 1 عملیات اجرایی !

آیا این پیشنهاد قابل توجه نیست؟

سئو وب سایت کرج

 

سئو و طراحی وبسایت کرج

اگر قرارداد شما به صورت مشترک شامل دو استراتژی سئو و طراحی وبسایت در کرج باشد، از تخفیف مناسبی (حدود میزان 30 تا 40 درصد) استفاده خواهید نمود.

سئو سایت کرج

در واقع سئو وبسایت کرج و تمامی فرایند ها به صورت مشترک در هر فضا شامل وبسایت فروشگاهی یا وبسایت شرکتی یا پلتفرم یا مارکت پلیس به صورت تخصصی و مجزا (با میزان کمی و کیفی متفاوت ولی زیر بنای یکسان) اجرا خواهد شد.

طراحی وب سایت سئو در کرج

یک وبسایت مانند 1 اتوموبیل است. بعضی از ماشین ها جهت باربری و بعضی برای استفاده های خانواده و بعضی جهت میدان های مسابقه استفاده می شوند. طراحی اتوموبیل مانند طراحی سایت سئو نیازمند تخصص های فراوانی می باشد و طراحی وب سایت سئو در کرج تخصص ماست.

کافی است تا در یک جلسه حضوری یکی از وبسایت هایی که توسط تیم ما طراحی و سئو شده را جهت شما از نظر اصول سئو تشریح و شما از همه اجزاء آنها بازدید به عمل آورید. به شما این نوید را میدهیم که این تخصص برای شما اثبات گردد.

پشتیبانی سئو کرج

پس از اینکه شما در صدر نتایج گوگل قرار گرفتید و میوه شیرین و گوارای تماس مشتری ها با سازمانتان را درک کردید، ماندن در این جایگاه یکی از دغدغه های شما خواهد شد. باور کنید که من همچنین روی همین کلمه به ظاهر ساده "سئو وبسایت در کرج" همه این دغدغه ها را داشته و دارم.

بدیهی می باشد که رقیبان من و شما خواب نیستند و برای بدست آوردن جایگاه وب سایت شما تلاش خواهند کرد! و شما حق دارید تا از سئو کار خود در خواست کنید که این جایگاه را برای شما حفظ نماید!

در این وضعیت چند ابزار و دست آویز لازمه ابقاء جایگاه شما در صدر نتایج گوگل خواهد بود:

اول) پویایی سایت از نگاه مقاله (تولید محتوای دیسکاور در فواصل زمانی مشخص)

دوم) تلاش در جهت {دریافت|جذب{ کلیک از شبکه های اجتماعی پر مخاطب و یا سایت های پر مخاطب همچون وبلاگ ها

سوم) فعالیت جهت امتداد راه سوشیال سیگنال هایی که در مورد های قبلی نام برده شد

چهارم) تلاش برای بهبود ساختاری کدهای وبسایت با تارگت ارتقاء ساختار کدینگ سایت

پنجم) بررسی منظم کلمه کلیدی مرتبط در جستجو کنسول و برنامه ریزی حرکت بعدی سئو

منابع مقاله سئو سایت در کرج:


Report this wiki page